torsdag 14 februari 2013

Nu var det ett tag sen jag skrev igen. Jobbar för fullt just nu, nästan för mycket känner jag, ibland är det 18 dagar i streck andra är det 10, inte mycket ledighet. Vilket resulterar i att jag och Jocke gnabbar lite på varann. Dessutom stressar jag konstant nu! Vet inte varför, men det blir bara så. Stressar till jobbet, stressar på jobbet, stressar till möten, stressar hem för att hinna träffa familjen någonting iaf. Guud blir tokig! Måste lära mig att säga ifrån. Just nu känner jag att ett 7-16 jobb lockar väldigt mycket! Att få rutiner, veta att man har lediga helger. Jag har inte haft 1 ledig helg sedan innan jul! Gaah.
Och så har vi den biten med dem förbannade asen till finnar som kommit tillbaka IGEN! Blir galen! Verkar som att inget hjälper mot min hy. Helt enkelt något jag får lära mig leva med, men det är sjukt svårt..

Och körkortet har jag fixat också!!! Wiiie! Hämtade ut kortet idag då det kommit avi hem. Sjukt att fatta att jag äntligen har körkort!! Jag kan åka iväg med ungarna, jag behöver inte vara beroende av att Jocke ska åka med, nu kan jag brassa i väg bäst jag vill!! :) underbar känsla! Och bara en sån sak att jag kan åka och storhandla själv!!

Imorgon ja jag iaf 1 ledig dag, då ska jag försöka att inte stressa! Ska försöka bara vara. Och så ska vi få ha lilla Leon här hemma över natten också:) myys! Så bror och Johanna får vila sig lite:)

Inga kommentarer: