torsdag 17 januari 2013

Bröllopsplanerna börjar tyda sig, imorgon ska vi boka lokal och vigselförättare. När det är spikat, ska jag börja med inbjudningskorten som ska skickas ut lite här och var i sverige:) Listan blev lång 76 personer, får se vilka som kan komma. Det kommer bli en sådan fantastisk dag, jag har drömt om detta hela mitt liv. Men min dröm har varit stort och pampigt, stor klänning. Men nu har jag helt ändrat mig, vill ha det mysigt med mina nära och kära, enkelt:) men ändå stort med tanke på hur många det är som vi bjudit. Det jag har problem med är maten, vad ska vi bjuda på? Jag vet att jag inte vill ha 3 rätters iaf. Jag vill ha någon typ av buffé, det känns mer oss. Och så självklart bröllopstårta. Färgtema är redan valt, och val av vilken typ av klädsel vi ska ha. Jag har köpt klänning som jag ska ha efter själva cermoni klänningen:) Detta kommer bli magiskt! Jag kan se Julia och Eliaz framför mig hur otroligt söta dem kommer vara :) Jag hoppas deras humör kommer vara sött också ;) det kan man ju dock inte bestämma.
Min första tanke var att det inte skulle vara några barn med, men jag vet inte. Jag tror man får göra som man vill, jag kommer inte skriva något om det i inbjudan.

Jag var hos psykologen igår, vi pratade mesta dels om min vikt och mina matvanor. Och hur medicineringen funkar, vi kom överrens om att jag ska byta medicin. så hon skulle prata med min läkare. Och så vill hon att jag gör en ADHD utredning, vilket jag själv också vill. Jag gjorde ett test, och det visade att jag tyder på att jag har det. Jag tycker det ska bli skönt att få göra utredning. Få lite svar kanske. Ofta när folk har ADHD så har man en systersjukdom, det kommer också att kollas.
Dock är det 2 års väntetid. Men mitt team skulle också ringa till psyk för att trycka på, så jag hoppas det går lite snabbare.

Nu blev jag helt matt, så avslutar nu. vi hörs.

Inga kommentarer: