lördag 16 februari 2013

Halloj igen. Varit med Jocke till gymmet nu 2 ggr, så blir nog att köpa gymkort denna månad:) jag har världens träningsvärk men det känns bra. Funderar på att gå och träna själv imorgon. Eller om jag ska kolla om någon vill följa:) i går hade jag och hjärtat lite bröllopsplanering:) vi kom bland annat överens om färgtema:) väldigt nöjd faktiskt:) och så var vi barnvakt åt mitt brorsbarn Leon:) vi åkte hem till mamma och sov där:) lilla mys killen:) han sov på min mage:) och så kom kate och mogge, var 5,5 år sedan jag träffade kate sist. Kul att ses igen. Sedan blev ilfart hem och så åkte jag till jobbet. Slutade vid 22. Kom hem, då satt Jocke och Tobbe och kikade på datorn/tv och drack öl:) nu gick dem ut på en promenad. Imorgon ska vi gå på Eliaz kompis kalas. Så måste iväg och köpa present imorgon innan.
Nu ska jag sova. Vi hörs när vi hörs. TjA

Inga kommentarer: