söndag 17 mars 2013

Ja men hej igen. Var ett bra tag sedan jag skrev. Har varken haft tid eller ork. Julia är vildare än vildast just nu, är både högt och lågt gärna samtidigt. Haha. Eliaz han har börja blivit kaxig. Hoppas det bara är en period han går igenom. Idag fick jag en välbehövlig sovmorgon! :) gick upp halv 11:)) då var redan mina älsklingar ute på gården och lekte för fullt. Jag klädde på mig och gick ut jag med:) ringde Johanna, så hon, Daniel och Liam kom hit och så åt vi lite lunch ihop, och sedan åkte vi till barnens skidspel:)) Eliaz och Liam fick medaljer:) super stolta och glada killar:) fikade på jobbet, sedan var vi barnvakt en stund åt Leon:)
Just nu känner jag mig pirrig, lycklig, rädd, glad, förväntansfull:)) än så länge säger jag inget, men det kommer:)
Igår jobbade jag på folkan, irländsk afton. Musiken var bra, men folket som var där var dö trista. Haha. Jaja, jag tjänade ju pengar iaf:))
Nu ska jag stänga ihop ögonen:))

Inga kommentarer: