tisdag 8 januari 2013

tjo ho..
Äntligen har jag börjat fått lite förmiddagspass på jobbet:) känns sjukt skönt, kunna komma hem i skaplig tid och bara vara med min underbara familj! :) idag vart det eftermiddags pass, men jag hann hem och träffa barnen 30 min innan dem skulle sova! kärlek! dem blev superglada direkt jag kom innan för dörren:) och jag blev förståss lika glad jag med :)

Imorgon är det förmiddag som gäller, sedan resten av veckan jobbar jag på mitt andra jobb, då börjar jag 18 så då hinner jag träffa familjen hela dagarna :) undra vad vi ska hitta på. Jag och Eliaz ska nog ta en dag tillsammans och hitta på något. och jag och Jullan ska nog ta en egen dag vi med :)

kvalitets tid med familjen är verkligen något som jag lärt mig att ta vara på nu sen jag började jobba. Den tiden är GULD värd! Att bara få vara med dem! :)

I övermorgon är det dax för första träffen med arbetsterapeften. och så på eftermiddagen ska jag på smärthantering. Hoppas jag kommer få någon bukt med allting! Men jag känner att jag lär hitta lite mera motivation! jag måste gräva mig ner till den tror jag:) och jag måste få någon bukt på mat fronten också.

Och igårkväll fick jag gallstens atack igen! faan vad ont det gör alltså! Så nu ska jag börja äta enbart kokt mat. utesluta fet och stekt mat. kommer bli krongligt så här i början. men ska se om det blir nå bätte för mig.. Kanske måste jag operera bort gallblåsan om problemen fortsätter.. hm ja som det inte va nog med att ha tarmproblem.. och så nu det här....

Nu ska jag borsta gaddarna och gå och sova! ska upp tidigt imöra..

Pöss

Inga kommentarer: