fredag 11 januari 2013

ojojoj...
Jobbar helatiden nu! samtidigt som man blir trött och slut, så känns det så himla skönt att få dra in pengar! Härlig känsla! på mån har jag jobbat 12 dagar i sträck, ledig tisdag, sen blir det 18 dagars jobb. dock är ju vissa pass bara på 4 tim. men det kommer ge resultat i slutet av feb iaf:) och då ska det sparas! Sparas sparas till vårat bröllop som kommer bli i sommar. Håller på för fullt och planerar.. :) ska bli så himla mysigt och härligt att få bli fru! :) inbjudningskort måste jag göra ganska så snart, då jag ska skicka ut dem i mars.

just nu mår jag relativt bra, eller jag försöker iaf att intala mig det. Visst det är det där med maten, och jag vet ju att jag måste äta, annars kommer jag inte orka länge till. Med så mycket jobb, och knappt någon energi. Men samtidigt så hinner jag inte tänka eller känna efter att jag är hungrig då jag jobbar. Men det ska det bli ändring på! Jag måste för min skull och för min familjs skull. Jag vet att jag bör göra ett mat schema. Jag vet jag vet egentligen exakt vad jag ska göra för att må bättre, både med mitt må-ende och ´med maten. Men det är det att jag har inte psyke till att ta itu med allt! Jag blir tokig på mig själv, och jag blir tokig på mina tankar som alltid snurrar sitt eget liv, fast jag inte vill! Jag måste ta kontroll, ta tillbaka kontrollen över mitt liv! Det är det jag måste göra, och det är det jag kämpar för just nu. ! Min kbt terapeft jag jätte bra, och hon leder mig på rätt vägar. Hela multimodamla teemet hjälper mig. Jaja, motivationen den jag hitta, men just nu är den väldigt långt ner i min ryggsäck! Så måste bara lasta ur dem översta lagren först! ;)

Men jag ser framåt och jag försöker tänka positivt, att snart, snart kanske det är min tur att får må bra. och känna mig nöjd med mig själv och mitt arbete! För någon dag lär det ju komma, även om jag får kämpa lite;)

nu blir det film mys med min käre man, imorgon börjar jag 13:) och så blir det middag med bror och Johanna:)

Puss

Inga kommentarer: