söndag 25 november 2012

vilken himla trevlig helg detta varit! I fredags kom mamma och hämtade upp barnen, och jag började genast fixa med maten, kl 18 kom Angelica och Marcus, och ca 18.15 kom Malin och Rodde. Vi käkade min egengjorda ChiliConCarne (stavning?) alla tyckte det var gott:) Hoppas jag så dem inte bara sa så;) hihi. Vi hade det jätte trevligt, fick 2 presenter av Angelica och Marcus, hår serum och rakblad:) Och av Malin och Rodde en Champangeflaska:) Tack fina ni! :) Efter maten spelade vi Med andra ord. Så himla roligt spel, och det livar verkligen upp stämmningen! :) Vi alla hade super kul, vid ca 21 gick Angelica och Marcus hem till deras lilla Noak:) Och vi andra fortastte spela. Malin och Rodde gick hem hm vid 23 tror jag:) Och då gick jag och Jocke hem till Johanna och bror en sväng, där fick jag smaka på en jätte god likör! :) Sedan gick vi hem och sov:) Jocke vaknade tidigt och jag sov till 11:) hihi. vi låg mest och slöade hela dagen, men vi 19 då gick vi ner till Willys och köpte hem ingridienser till tacogratäng! :) Vi bjöd över bror och Johanna på det också! :) mumma! :) Vi spelade skipboo, och Med andra ord. Min älskade lillebror blev ganska dragen, hihi men vi hade hur kul som hellst! Länge sen jag skrattade så mycket ! :) Denna helg har verkligen varit välbehövlig för mig känner jag. Jag har fått skratta mycket och umgåts med fina människor, så TACK allihopa! Jag känner att jag bara måste försöka träffa folk lite oftare! Jag behöver det, men mår ju som sagt inte så bra just nu, så jag glömmer lätt bort att höra av mig! Blir så arg på mig själv! Jag måste försöka bli bättre på det! För när jag väl träffar folk så mår jag ju bra! :) Hinner lixom inte tänka så mycket på allt annat, alla mina "dumma" tankar. Eller dom kan ju komma även då, men lättare att slå bort dem.

Nu ska jag ta att gå och lägga mig, är mega dunder super trött;))

Ha det

Inga kommentarer: