onsdag 28 november 2012

Uch och fy och BLÄÄÄ!! Så känner jag nu! Vill bara skrika ur mig min ilska och ångest jag har!
Har mått dåligt så länge nu! Aldrig riktigt fattat HUR dåligt bara. Analysera allt! Allt som händer, allt som sägs! Så jävla trött på det, och på mig själv! Jag vill bara kunna känna, kunna säga som jag tycker utan konstigheter! Utan att jag själv ska behöva analysera allting in i minsta jävla detalj! Fan så trött jag blir!! Ja och så varje jävla månad behöva få ångest pga pengar! Piss säger jag! Denna månad blev rent ut sagt åt helvete! Vete tusan hur vi ska göra?! Och redan nu känner jag hur jävla personligt detta blir, men det skiter jag i nu!
Och så jäkla trött jag är helatiden! Känner mig orklös, trött, arg, ledsen och nedstämd!! Depritionen.. Och så har jag precis börjat med antidepressiva så det förstärks ju nu jag vet det, men fy fan att man ska behöva må så här! Och så den dör jävla acnen! Piss så innihelvete! Känner att jag håller på att bli galen! Helt jävla tokig! Pizzaface vafan give me à brake!
MEN nu håller jag på och ska jobba mig upp! Jag ska tametusan ta mig ur detta! Jag ska fixa detta nu, jag måste för min egen skull, och för barnens skull och jockes! Min fina underbara familj! Att Jocke stått ut med mig i snart 7 år, en deprimerad och rätt så osocial tjej, dåligt självförtroende, självkänsla, och ångest. Det borde han få en stjärna i himmelen för! Jag älskar dig så innerligt! Du ställer alltid upp, du finns där alltid, du sviker mig inte! Jag vet att vi bråkar ibland, och ofta är det på grund av mig och mina dumma tankar! Förlåt bacon!
Ojojoj nu får jag ta och avsluta, skönt att få ur sig en del. Som sagt nu jobbar jag mot ljusa tider! Följ min kamp, kommer försöka skriva då jag orkar, och förhoppningsvis snart må bättre!

// Madeleine

1 kommentar:

Anonym sa...

Styrkekramar min Goa starka dotter!
Mamziz