torsdag 29 november 2012

Idag har varit en stressig dag med måsten. Dagen började med att jag försov mig, vilket i sin tur gjorde att jag och Jocke hade lite gnabb. :( blev att snabbt klä ungarna, för att bege oss mot dagis. Och självklart blev Eliaz arg och klagade på allt (det brukar han göra när det blir stressigt)(lik mor sin) väl på dagis blev det att snabbt säga hejdå. Och springgå till rehabilitering centrum, för att ha möte och planering om mig. Springgå därifrån till jobbet. Och så efter jobbet springgå till dagis, och jag kände å vad jag saknat barnen, kommer till dagis och som vanligt som det varit hela veckan blir Eliaz super arg! Vill inte hem, jag vill vara längre på dagis, jag vill ha en överraskning, jag vill inte gå hem.... Fick efter lite om och men han att lugna sig. Vi gick över och hämtade Julia, som för övrigt inte hade ätit någonting alls på dagis idag? Konstigt, tyckte både jag och personalen. Vi gick hem och då åt hon iaf ett äpple och 2 mackor, dock ville hon inte ha någon välling nu på kvällen. Får ha lite koll på henne. Ja och så kom Martin och Johanna vid 17.30 och var barnvakt medans jag gick ner till montisori skolan på informations träff, Gud nästa höst börjar min lilla kille i F-klass. Den skolan verkade jätte bra, men lika som söderbamska tydligen svårt att komma in där. Så tror det får bli tegelbruks. Hem la Julia, klippte bror och la Eliaz. Nu sitter jag i soffan och försöker njuta, men känner bara hur ångesten växer! Tankarna snurrar på allt! Jaja, imorgon har vi en familjedag! Alla lediga från jobb och skola, snacka om att vi ska mysa och njuta!! :)

// Madeleine

Inga kommentarer: