onsdag 21 november 2012

tjolahopp

Halloj..
Jobbat hela förra veckan, Julgalan i helgen, gick kanon bra, var trevligt,stressigt,kul,jobbigt på samma gång. Men över lag gick det jätte bra! Gästerna var nöjda och så även arrangörerna, och cheferna! :)
Känns som det händer så mycket just nu, många bollar i luften så att säga.
2 jobb, går bra, och jag får ihop lite timmar per månad så det är kanon! Det bästa skulle ju vara att få en fast tjänst, eller iaf ett schema över hela månaden så man visste ca hur mycket man kommer få ut. Funderar på att söka ett tredje jobb, men det kan ju bli krångligt det också. Om tex alla skulle vilja ha en samma dag. Jaja tåls att fundera på, om inte annat iaf söka fasta tjänster.

Snart är det dax att julpynta, samtidigt som jag längtar så känns det inte helt rätt att pynta än, INGEN snö ute jö! Jag har noll julkänsla detta år, förra året hade jag jätte mycket julkänsla! Men iof var allt nytt med att ha 2 barn och så fanns det ju snö iaf. Men jag hoppas det kommer. I år firar vi julafton hemma! :) Jockes mamma och systrar kommer hit! Ska bli riktigt skönt att vara hemma, barnen kan lägga sig i tid, dem har sina leksaker att leka med.

I helgen ska jag ha födelsedags middag för mig, skulle haft det helgen innan jag fyllde egentligen, men blev inte så. Så det blir av nu i helgen istället. :) Lite vin mys och goa vänner! :) Och på lördag kanske jag och älski ska på bio! sista twilight filmen! ÅÅÅ vad spännande! Men då måste jag se dem andra först så jag har färsk minne! och sen kan man ju inte se dem filmerna för många gånger! så himla bra!

Nu ska jag strax hämta busarna från dagis. Ha det great alla! :)

PÖSSS

Inga kommentarer: