fredag 9 november 2012

Detta inlägg kommer bli ett riktigt klagoinlägg! Är så jäkla matt just nu på tamefaan allt! Alltid är det något med mig! Kan man fan inte bara få må bra och slippa ha ont nån jävla gång! Inte nog med att magen ska krångla, som jag måste kolla upp igen och få remiss till mag och tarm igen! För att denna gång få en kamera genom halsen!
Att man har acne i hela jävla fejjan så man knappt vill visa sig ute, ett rent jävla helvete att leva med, som jag nu levt med i 12!! 12 jävla år! Och det är väl något jag kommer leva med resten av hela jävla livet!
Ja och så har jag haft rygg problem ett par år, som bara blir värre med åren, så idag var jag till läkare. Som konstaterade att mitt vänstra ben är längre än det högra, bäckenet har hamnat på sned, spända muskler och inflammation! Ja och så får man ju inte glömma att jag nyligen fick gallsten som gjorde för jävla ont! Och så ligger blindtarmen och trycker på livmodern också!! FAN säger jag bara! Jävla skit liv just nu! Och så undrar jag varför jag är deprimerad? Ja där är väl svaret! Acnen har en stor del i att jag mår sjukt dåligt! Jag vet också med mig att jag brukar stänga in mig i mig själv, blir en dålig vän, jag orkar inte höra av mig för det mesta. Det tar på mig att bara ta mig till jobbet, men jag gör det! För jag vet att inte fan blir det bättre att bara vara hemma! Jag försöker se saker positivt, men just idag, just nu kände jag för att bara klaga av mig, så jag slipper lägga den lasten på min familj. Nå ja. Nu har jag klagat färdigt!! Haha

Nu ska vi gå ut hela familjen, och mysa, för nästa vecka är det jobb varje dag, från måndag-söndag.
Ha en fin dag, ni som nu läser min blogg. (Om det finns några som gör det) kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag läser, gumman! du är stark och en riktig fighter, jag lider med dig men det är bra att du tar tag i alla saker och bokar läkartid för att få lindring eller bot framöver. pöss från mamziz.