onsdag 24 oktober 2012

Jobb,jobb, jobb hela tiden, känns skönt att äntligen få jobba. Samtidigt som man blir lite trött och slut. Men så det ska vara.

Jag blir så trött! Bråk, bråk, gaah! Vill ju inte skriva egentligen om vad men blir bara så matt?!! Jag känner bara hur ilskan i mig växer, och jag är en tickande bomb, som snart kommer explodera! Så mycket jag bara skulle vilka skrika ut! Bli förbannad! Vansinnig på ! Men, just nu tickar jag bara..

Iaf, till något roligare, på lördag ska jag på hej då fest. Janina och Anna ska ju åka till Thailand och vara borta 4 månader, så dem har fixat galaj! Ska bli galet kul! :) och så den 10 november ska jag ha middag här hemma, eftersom jag fyller år den 14. Fundelurar på vad man ska bjuda på, blir ingen gorme middag iaf, funderar på chiliconcarne. Hoppas alla äter det bara. Och så lite sallad till det.

Nu ska jag lägga in tvätt, sen duscha och så sängen, imorgon ska jag jobba 8-18..

Pöss på er

Inga kommentarer: