onsdag 10 oktober 2012

Halloj igen!
Fått igång bloggandet lite nu. Ska försöka fixa om designen lite inom en snar framtid, måste bara få tid och ork till det. Kommer nog handla en hel del om bröllops planering eftersom det vankas bröllop till sommaren! :) igår var jag iväg med Anna och provade bröllopsklänning, kändes väldigt ovanligt, första gången jag gjorde det! Gud så spännande det kändes, nu händer det verkligen! Den dagen man drömt om hela sitt liv! Jag hittade en klänning som var super fin, men vill nog ändå prova lite flera! Så jag och Anna ska åka till Stockholm i januari och kika:) spännande.
Nu väntas det planering, planering! Inbjudnings kort som ska fixas, mat som ska planeras, klänning val, klädval till barnen, alkohol som ska köpas. Ojoj ja det är mycket som ska göras! Och det ska verkligen bli en dag att minnas!! :) musik som ska väljas! Vi måste fixa lokalen nu i dagarna, bestämma datum, hur vi ordnar så vi kan ha musik under vigseln, som kommer bli borgerlig! Samtidigt som det känns jätte spännande och roligt, känns det också lite jobbigt måste jag erkänna, men det löser sig!
Måste börja äta min medicin igen också! Tetratysal mot acnen, vill ju inte se ut som fan på bröllopet, vill känna mig fin! Vilket jag nästan aldrig gör! Fy tusan alltså att vissa ska behöva få acne! Det är verkligen så jävla jobbigt! Att behöva må psykiskt dåligt nästan varje dag! Det är den största bidragande delen till varför jag mår dåligt! Och ska man behöva ha det hela livet ut? Jag hoppas verkligen inte!
Tänk om det fanns något mirakel medel som tog bort acnen på ett kick!
En till sak som är jobbigt nu, är att jag är så himla trött hela tiden! Jag ska börja med lchf igen, och promenader, gjorde det förut och kände mig pigg! Så idag börjar jag med lchf igen och hoppas på en piggare Madeleine!
Nu ska jag äta lite frukost, sen kanske en promenix!
Kram
// Madeleine

1 kommentar:

FruLindberg sa...

De var som jag anat ett tag, att det vankas bröllop! Gud va roligt! Grattis! :)
Spännande!
Förstår att det måste känts väldigt speciellt att prova bröllopsklänning! Hihi