måndag 8 oktober 2012

Först hade Julia feber, varade drygt 1,5 dag, sedan fick Eliaz feber som gick över på en dag och nu igår låg Jocke med feber, som verkar ha gott över nu. Jag har klarat mig hittills. Hoppas jag slipper få det.
Igår hjälpte jag bror och Johanna att städa lite i deras nya lägenhet. Nu blir det nära för att träffas:) trevligt! Storebror och Helena kom förbi igår också, Eliaz fick ett akvarie med 2 fiskar i, idag skulle Eliaz få följa med dem och handla några fler.
I lördags var jag och Mama ut på engelska och sjöng karoke! Vi hade super kul! Det var en kille som stod och kollade in oss typ hela kvällen, när det började närma sig stängning kom han fram till mig och sa: "du ursäkta att jag frågar, men är det mor och dotter?" Hahaha ja sa jag, och Mama skrek ja det här är min mamma och peka på mig;) hihi

Fy bubblan mår fasiken Inge bra nu, är mest irriterad och sur hela tiden! Allting känns bara jobbigt! Acnen och all stress tar kol på mig!! Jaja det löser sig väl snart.
Nu ska jag göra mig klar för jobb, ha en fin dag alla!

// Madeleine

Inga kommentarer: