onsdag 16 maj 2012

tjohhoo!
Har varit så nere att bra tag just nu. varit väldigt off och allmänt deppig. Jag vet jag är dålig på att höra av mig mina vänner! Jag ska försöka bli bättre på det nu när jag mår bättre.
För nu dem senaste veckorna har jag faktiskt mått mycket bättre! Känns kanon! Inget bråk med lilleman, jag kan vara lugn och även få honom lugn! vilket känns fantastiskt bra!
Jag håller efter här hemma, städar, plockar undan och diskar direkt efter vi ätit, tvättar och donar! Känns riktigt skönt! Och rutinerna börjar komma på plats nu, lagomt till Julia börjar dagis, som hon förövrigt gör om 1½ vecka! Och även då fyller hon 1 ÅR!!?? herregud vad fort det gått alltså!! förstår inte vart tiden tar vägen! Så den 28:de ska vi fira henne med tårta! ;) det kommer hon gilla, garanterat! =)
Och så känns det riktigt nice att jag kommer jobba lite på bryggan i sommar! Riktigt glad över det! :)
Ja, det känns som att livet går åt rätt håll nu iaf! :)
Imorgon kommer Anton och Emil hit och ska vara här tills på söndag. Så då får vi prova på att vara 4 barns föräldrar! :) Jag smiter iväg en stund på lördag och jobbar, men då kommer snälla Hanna hit och hjälper Jocke! Tusen tack Hanna! Guld värt ska du veta!
Vad gjorde man om man inte hade så fina vänner och bekanta ! :) Jag är så glad i alla mina vänner jag har och familjen och släkt som bor i kring! Och även ni som bor en bra bit bort!
skönt att man kan hålla kontakten ändå och man vet vad man betyder för varann! :)

Nu ska jag slacka i soffan en stund.

Inga kommentarer: