fredag 4 maj 2012

Hur träffades ni? 
Vi träffades den sista april 2006, jag hade aldrig sett honom förut, men visste vem hans bror Mikael var. Vi festade hela kvällen och det slutade med att jag sov över hos honom. Efter det blev jag bara mer och mer förtjust i honom:)


Är ni förlovade? Ja, sedan 24/12-08 :)
Bor ni ihop? Ja vi bor ihop, och har gjort det sedan aug 06. :)
Har ni barn? Vi har 2 fantastiska barn, Eliaz snart 5 år och Julia som blir 1 år nu i slutet på maj.
Har båda körkort?  Nej, jocke har och jag övningskör med honom, jag hoppas jag kommer ta körkort nu i sommar! :)
Isåfall, vem kör bäst? Ja, det måste väl vara Jocke som kör bäst;)
Kommer du ihåg er första kyss? Oja, det var ju sista april, hemma hos min kompis Angelica. 
Vem sa "Jag älskar dig" först? Det gjorde Jocke i duschen. Jag visste inte vad jag skulle svara. Men 2 Dagar senare sa även jag det till honom:) 

Vem är äldst? Jocke är äldst, 4 år äldre än mig.
Vilka stjärntecken är ni? Jag är skorpion, och Jocke är Jungfru. 
Vem fyller först på året? Det gör Jocke, 2 månader före mig
Vem är längst? Det är Jocke:)

Håller ni varandra i handen på stan? Nja, ibland så, blir ju lite mera speciellt då:) 
Kände ni varandra innan ni blev ihop? Nej det gjorde vi inte.

Blev du kär vid första ögonkastet? ja, det får jag påstå att jag blev:)
Har ni någon speciell låt? Every time we tutch, med casscada
Har ni varit utomlands tillammans? Ja om man räknar Tallinn som utland. Annars inte;)
Vilket är ert bästa minne? När vi fick våra fina barn. Och Stockholms resan:)
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Är med barnen, leker umgås med vänner, gör god mat:)
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Det gör vi:)
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Vi har bott grannar, men när vi träffades bodde jag i solvarbo och han i Säter.

Blir du lätt svartsjuk? Nej det tycker jag inte.
Brukar ni bråka? nej det tycker jag inte, vi bråkar när vi måste ;) hihi 
Ringer eller SMS:ar ni mest? Vi ringer mest
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Jag älskar allt med Jocke, men han söta lilla stjärt är väldigt mysig;)
Brukar nån av er prata i sömnen? Vi gör det båda två ibland
Hur länge har ni varit tillsammans? 6 fantastiska år!! Och fler lär det bli;)


Inga kommentarer: