fredag 10 augusti 2012

Long time no see! Haha
Julia går nu, som en duracell kanin! Hon vill bara gå,gå och gå, blir jätte arg när man kommer innan för dörren, för hon vill vara ute mest helatiden! ;) bara jag blir bättre i foten ska vi vara ute mera jag lovar! :) Eliaz får utbrott mest hela tiden nu, vet inte varför? Funderar på att göra en adhd utredning på honom. Han är så arg innombords, han blir arg och hysterisk för minsta lilla! Och det gör att jag blir arg och irriterad på honom, ond cirkel det där.
Något jag funderat på och sagt många många gånger till min mor då jag var yngre "jag har inte valt att komma till världen, det var du som ville ha mig" är något jag kommer börja leva ner för, visst man vill att sina barn ska hjälpa till hemma och att dem ska lära sig vissa saker, men det får vara en gräns, jag och Jocke har valt att sätta Eliaz och Julia sitt världen, vi ska vägleda dem visa dem kärlek, visa dem hur saker ska göras. Och jag kommer hedanäfter inte tvinga mina barn till att göra något dem inte vill, jag kommer fråga om den vill hjälpa till men vill den inte ska dem få slippa. Dem ska få komma själva och fråga om dem får hjälpa till. Jag älskar mina barn oändligt mycket! Jag kommer alltid finnas för dem och ställa upp i allt!
Min härliga familj vill jag aldrig leva utan!
Jocke har väckt ett intresse hos mig också, fiske! Gud vad härligt och ro givande det är! Så nästa sommar eller kanske redan nu i sensommaren kommer vi åka på en liten fiskeweekend:) det ser jag fram emot:) ska inhandla ett fint fiskespö till mig också:) Eliaz har precis lärt sig fiska, så hoppas att vi kan få ett familje intresse:) och att Julia kommer gilla det också:) hon ska få prova meta redan nu:) jag känner hur jag verkligen brinner för min familj! Och jag skulle göra allt för dem!
Nu kommer dem strax hem så hejsvejs så länge! ;)

Inga kommentarer: