måndag 30 april 2012

6 fantastiska år! Vart tar tiden vägen? ;) och när ska jag få stå med vit klänning och säga ja? Hoppas det inte blir när jag är gammal och gaggig;) fast jag skulle kunna vänta så länge, för med Jocke mår jag som bäst! Det är han som får mig att gå upp på morgonen, han kan få mig arg och ledsen men sedan göra mig glad och lycklig! Han får mig att känna mig fantastisk, och hel! Jag vill kunna säga en dag att han är min man, jag längtar till den dagen, men jag kan vänta så länge som det krävs tills mannen i mitt liv är redo för den stora dagen, och tills att ekonomin  tillåter:) ho nu blev det nästan ett kärleksbrev;) hihi
Idag är det sista april, och jag jobbade första passet på bryggan, 2 Tim och jag hann lära mig lite om kassan och fick se hur det såg ut och så. 
Och barnen, Julia har varit lite förkyld, Eliaz har lugnat ner sig lite, hans munsår börjar försvinna. Jag känner att jag har fått tillbaka lite fokus igen. Sommaren är på väg och det känns i hela kroppen! Man blir gladare, det är ljusare ute! :) nu så ska jag slänga mig i sängen och hoppas på en god natts sömn:) 

Inga kommentarer: